2013. május 6., hétfő

Túrópöttyök


Túrópöttyök
Hozzávalók:
25 dkg túró
3 ek méz
3 ek darált keksz
1 tábla tortabevonó
2 ek olaj
Elkészítése:
1. A túrót egy tálban villával összetörjük. Hozzáadjuk a mézet, a kekszet és alaposan összedolgozzuk.

2. Vizes kézzel apró golyókat formázunk és egy tálcára rakjuk. Kb. 30 percre a fagyasztóba tesszük.

3. A tortabevonót felolvasztjuk az olajjal.

4. A golyókba fogpiszkálót szúrunk és megmártjuk azokat a csokiban. Lecsorgatjuk a felesleget, és sütőpapírra téve hagyjuk megszáradni.

Tipp: Én nem tudtam itt külföldön olyan túrót venni, mint az otthoni. Így egy kicsit lágyabb masszát kaptam, amiből nem tudtam golyókat formázni. Helyette egy evőkanállal rakosgattam a tálcára pöttyöket és a jégkocka tartómat töltöttem meg a túrós masszával. Amikor meg keményedet a fagyasztóban ugyan úgy bele mártogattam a csokiba.

Én tettem a túróba darált mandulát is mert az is volt itthon. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése