2014. július 6., vasárnap

Kókusztejes jégkrém és epres jégkrém



1. Kókusztejes jégkrém: 
Hozzávalók: eper, kókusztej
Elkészítése: Az epret apróra vágom, beleteszem egy tartóba, felöntöm kókusztejjel, bele teszem a pálcikát, beteszem a fagyasztóba, majd fagyasztás után lehet is fogyasztani.



2. Elkészítettem úgy is a kókusztejes jégkrémet hogy, össze turmixoltam az egészet. 



3. Ez már inkább epres jégkrém mint kókusztejes. Le kell turmixolni kb. fél kiló epret egy kis tejjel, ízlés szerint mehet bele egy pici cukor én egy kis Stevia-t tettem bele és egy kicsi kókusztejet. Majd jégkrém készítő formákba bele kell tölteni. Betenni egy éjszakára a fagyasztóba és másnap már lehet is fogyasztani. A gyerekek imádni fogják Én ezt a mennyiséget 10 db jégkrém készítőbe töltöttem ki és még marad egy deci körül a turmixgépben.
Természetesen más gyümölccsel is ellehet készíteni. Csak fantázia kérdése. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése