2014. augusztus 2., szombat

Paradicsomos-zöldbabos hús



Paradicsomos-zöldbabos hús:
Hozzávalók 4 adaghoz:

50 dkg darált csirkemell filé, 50 dkg zöldbab (én konzerveset használtam), 2 evőkanál olaj, 1 üveg lecsó alap, 4 gerezd fokhagyma, só és bors ízlés szerint,
1 csipet paprikakrém (én 2 kávéskanál piros paprikát tettem bele)
Elkészítése:
A
húst felkockázzuk, az olajon fehéredésig sütjük, majd lefedve félpuhára pároljuk.
Sózzuk-borsozzuk, kevés paprikával megszórjuk.
Hozzátesszük a feldarabolt zöldbabot, a zúzott fokhagymát és kevés vizet aláöntve addig főzzük, amíg minden majdnem megpuhult. Mivel én konzerves zöldbabot használtam, az már alapból puha volt így akkor adtam hozzá mikor már a hús is jól megpuhult.
Hozzákeverjük a lecsó alapot, és készre főzzük. Főtt rizzsel tálaljuk.
http://www.nosalty.hu/recept/paradicsomos-zoldbabos-hus 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése