2013. március 1., péntek

Hagymás tört krumpli és rántott csirkemell

Hagymás tört krumpli és rántott csirkemell:
Hagymás tört krumpli:
Hozzávalók:
1 kg krumpli, 3 fej vöröshagyma, só, bors, vaj, tejföl, ételízesítő, olaj
Elkészítése: A krumplit meg hámozzuk, majd egy kicsit össze vágva, sós vízben főzzük meg.
Közben a hagymát durva kocára vágjuk és az olajban barnára pirítjuk.
A megfőtt krumplit hideg vízzel öblítjük. A hagymát hozzá adom a megfőtt krumplihoz és krumplitörővel vagy villával összetöröm. Ízlés szerint sózzuk, borsozzuk,  ételízesitőzük, vajat, tejfölt keverünk bele.

Rántott csirkemell:
Hozzávalók:
1 kg megtisztított csirkemell, só, olaj
Én francia bundába paníroztam.
Francia bundához: liszt, tejföl, tojás, só
Elkészítése: Én a csirkemelleket megfőztem és ez volt a húslevemben a hús. A húsleves receptjét megtaláljátok a blogomon.
Majd miután megfőttek a csirkemellek, kiszedtem egy tányérba. A francia bunda hozzávalóit összekevertem és ebbe beleforgattam a főtt csirkemelleket. Egy serpenyőben az olajat felmelegítettem és a húsokat pirosra sütöttem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése