2017. június 23., péntek

Bounty rúd


Bounty rúd:
Hozzávalók:

200 g kókuszreszelék,
100 g porcukor,
20 g vaníliás cukor,
100 g mascarpone,
100 g étcsokoládé (45-59%-os)
Elkészítése:
A mascarponét keverjük habosra a porcukorral, és a vaníliás cukorral.
Ezután adjuk hozzá a kókuszreszeléket, majd kézzel gyúrjuk össze a masszát. (ízlés szerint több cukrot is adhatunk hozzá)
Ezután nedves kézzel formáljunk diónyi nagyságú golyókat, majd tegyük a sütőpapírral bélelt tálcára.
Helyezzük be a fagyasztóba 1-2 órára, hogy a golyók teljesen megdermedjenek.
A csokoládét tördeljük bele egy fém tálba, majd gőzfürdő fölött, néha megkeverve olvasszuk fel.
Ezután vegyük ki a fagyasztóból a kókuszgolyókat, majd egyesével vonjuk be az olvasztott csokoládéval. Én hurkapálcát szúrtam a golyókba, majd belemártottam az olvasztott csokoládéba. Ezután hagytam a felesleges csokoládét lecsöpögni és visszaraktam a sütőpapírra.
A csokoládé gyorsan megdermed a hideg golyókon. Hüvös helyen hosszabb ideig tárolható.
http://aprosef.hu/bounty_golyo




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése